Source: http://formula.kr.ua/en/html-kod-online-lichilnika-na-sajt.html

Резюме

  1. Прізвище, ім’я  по батькові: Кузьмич Людмила Володимирівна
  1. Місце роботи, посада: Самчиківська ЗОШ I-IІI ступенів Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області, учитель української мови та літератури
  1. Стаж роботи:  29  років
  2. Особливі досягнення:

Почесна грамота управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації (2000р., 2008р., 2013р., 2014р., 2017р., 2018р.)

                       Диплом відділу освіти Старокостянтинівської райдержадміністрації (2005р., 2006р.)

Грамоти Старокостянтинівської райдержадміністрації (2006р., 2009р.)

Грамоти  управління освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації (2002р., 2002р., 2010р.)

Грамота Хмельницької облдержадміністрації (2007р.)

Грамота Хмельницької облдержадміністрації департаменту освіти (2020р.)

Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2022р.)

Диплом ІІІ ступеня Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2008р., 2010р., 2012р., 2016р., 2017р.)

Диплом ІІ ступеня Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2006р., 2007р., 2008р. 2010р., 2013р., 2014р.2015р.2016р., 2018р.)

Диплом І ступеня Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2007р., 2008р., 2009р.,2010р., 2014р., 2019р., 2020р., 2021р., 2022р.)

     5. Освіта:  повна вища

-         Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет (1998р.), спеціальність «Початкове навчання»

-         Дослідницький Центр Міністерства освіти і науки України при Національному університеті «Львівська політехніка» (2008р.),

спеціалізація – викладач української мови та літератури

Кваліфікаційний рівень: спеціаліст вищої категорії

Звання: учитель-методист

6. Відомості про трудову діяльність:

1994 – 2003р.р. – вчитель початкових класів Киселівської ЗОШ І-ІІ ступенів;

2003 - 2006р.р. – вчитель початкових класів Решнівецької ЗОШ І-ІІ ступенів;

2006 - 2011р.р. – вчитель української мови та літератури  Решнівецької ЗОШ І-ІІ ступенів;

2011 р. - по даний час – вчитель української мови та літератури Самчиківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

7. Мови:

державна мова (українська): говоріння, читання та письмо – володію вільно;              

російська мова: говоріння, читання та письмо – володію вільно;

англійська мова: говоріння, читання та письмо – за допомогою словника

8. Володіння комп’ютером на рівні активного користувача

9. Тема досвіду "Оптимізація уроків української мови та літератури через використання  інтерактивних та інформаційних технологій навчання"

10.  Педагогічне кредо  "Хто не дивиться вперед – опиняється позаду"

11. Результативність педагогічної діяльності:

  • лауреат ІІ  етапу  Всеукраїнського конкурсу  «Учитель  року   2002»
  • учасник ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (2005, 2012)
  • переможець обласної постійно діючої виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» (2006-2022)
  • співавтор посібника «77 уроків з розвитку зв’язного мовлення в 1-4 класах» (видавнича група «Основа») (2006)
  • друк в газеті «Розкажіть онуку» (2005, 2006)
  • друк в журналі "Педагогічний вісник Поділля" №2, 2020, с.24-26
  • друк в інформаційно-методичному віснику "Орієнтир" №7, 2022, с.22
  • голова районного творчого клубу вчителів української мови та літератури «Почерк майстра» (2011-2020)
  • виступ на засіданнях районного методичного об'єднання вчителів української мови та літератури  (2003,2006,2008, 2011-2019, 2021, 2023) 
  • проведення районного семінару-практикуму (2004, 2006, 2010)
  • спікер обласних вебінарів (вересень 2021, квітень 2022, червень 2022, жовтень 2022, травень 2023)
  • виступ на обласному вебінарі “ Підготовка учнів до написання мотиваційного листа” (травень 2022)
  • виступ на обласному марафоні при ХОІППО  «Стартує НУШ в основній школі» за темою “Чек-лист учителя-словесника НУШ” (червень 2022)
  • тренер НУШ обласних курсів мовно-літературної галузі (грудень 2021, травень 2022, вересень 2022, грудень 2022)

    12. Результативність навчальної діяльності учнів:

  • Регіональний конкурс «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу»:  обласний етап - 3 м. (2011)                     
  • Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови:  районний етап - 1 м. (2011, 2012,2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018);   2 м. (2011, 2012,2013, 2014, 2016, 2017, 2018, 2019); 3 м. (2014, 2017, 2018, 2019, 2022),    обласний етап - 3 м. (2011, 2012, 2018)
  • Всеукраїнський  конкурс  учнівської  творчості, номінація «Література»:   районний етап - 1 м. (2012),     обласний етап - 2 м.  (2022, 2023),  3м. (2021)
  • Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика:   районний етап - 1 м. (2011, 2012,2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019); 2 м. (2011, 2012,2013, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019); 3 м. (2014, 2017, 2018, 2019);  обласний етап - 3 м. (2011, 2013, 2019)
  • Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка: районний етап - 1 м. (2011, 2012,2013, 2014, 2017, 2018, 2019, 2020); 2 м. (2011, 2012,2013);  3 м. (2021);    обласний етап - 3 м. (2011, 2013)
  • Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН: районний етап - 1 м. (2012,2013, 2017, 2019);                               обласний етап - 2м.  (2012, 2013, 2017, 2019).  
  • Міжнародний марафон з української мови - 3 м. (2021),  4 м. (2022)                             

     13. Додаткова інформація: Люблю життя, люблю все те, що мене оточує: людей, тварин, рослин, але найбільше люблю дітей. Саме їм віддаю всі знання, всю любов до останньої краплини, і вірю в те, що діти зможуть змінити майбутнє на краще.

 


 

                                               Інноваційна картка
ПІБ вчителя          Кузьмич Людмила Володимирівна
Фах                            учитель української мови та літератури
Предмет                  українська мова та література
Кваліфікаційна категорія  спеціаліст вищої категорії                  
Звання  учитель-методист

Технологія  інтерактивного  навчання

Суть:  інтерактивне  навчання  -  це  навчання  діалогу,  під  час  якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння,  спільного  розв'язання  навчальних  завдань, розвитку особистісних якостей учнів.
Прогнозований  результат:

  • підготовка особистості до реального життя;
  • формування громадянської позиції;
  • перехід від особистості учня до особистості, яка самореалізується;
  • стимуляція потреб учня в реалізації свого потенціалу;
  • орієнтація  навчання  не  тільки  на  засвоєння  знань,  але  й  на розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання;
  • формування ключових компетенцій (соціальних, полікультурних, інформаційних, комунікаційних);
  • розвиток ініціативності та самостійності учнів.

Педагогічний продукт впровадження технології:

  • «Оптимізація  уроків  української  мови  та  літератури через використання інтерактивних та інформаційних технологій  навчання»  (з  досвіду  роботи  вчителя Кузьмич Л.В.);
  • Методичний посібник «Інтеракції уроків української словесності.  5-9  класи»  (з  досвіду  роботи  вчителя КузьмичЛ.В.);
  • «Використання  інтерактивних  методів  на  уроках української мови та літератури» (Кузьмич Л.В.);
  • «Інтерактивні  технології  в  позаурочній  діяльності»(методичні розробки позаурочних заходів);
  • Електронна презентація досвіду роботи Кузьмич Л.В.

Результативність:

  • переможці  районного  та  обласного  етапів  олімпіади  з  української  мови  та літератури;
  • переможці ІІ та ІІІ етапів Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;
  • переможці ІІ та ІІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;
  • переможці  обласного  етапу  Всеукраїнського  конкурсу  учнівських  науково-дослідницьких робіт МАН, секція «Мистецтвознавство»; "Українська література"
  • переможець  районного  етапу  Всеукраїнського  конкурсу  учнівської  творчості, номінація «Література. Поезія».

 


 

                                               Інноваційна картка
ПІБ вчителя          Кузьмич Людмила Володимирівна
Фах                            учитель української мови та літератури
Предмет                  українська мова та література
Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої категорії                
Звання  учитель-методист

Інформаційні технології  навчання

Суть:  сприяння самостійності, розвитку творчих здібностей учнів, зміна технології надання освітніх послуг, зацікавлення предметом.
Прогнозований  результат:

  •  підготовка особистості до реального життя;
  • підвищення ефективності самостійної роботи;
  • доступ до нетрадиційних джерел інформації;
  • обробка, передача, отримання та зберігання інформації;
  • полегшення розуміння і сприйняття поданого матеріалу;
  • збільшення  психологічної  вірогідності  прийняття  правильних висновків, суджень, узагальнень.

Педагогічний продукт впровадження технології:

  • «Оптимізація  уроків  української  мови  та  літератури через використання інтерактивних та інформаційних технологій  навчання»  (з  досвіду  роботи  вчителя Кузьмич Л.В.);
  • Електронний  посібник  «Українська  література. 10клас»;
  • «Дивуємо  творчістю»  (презентації  до  уроків української літератури. 10 клас);
  • Комп'ютерний тест. Українська література. 7 клас
  • "Стрічки часу".  Українська література. 10 клас
  • "Репозитарій електронних ресурсів".  Українська література. 11 клас
  • "Дидактичні онлайн-ігри".  Українська література. 6 клас
  • Електронний тренажер. Онлайн-тести.  Українська література. 11 клас
  • «Використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури» (Кузьмич Л.В.);
  • «Інформаційні  технології  в  позаурочній  діяльності» (методичні розробки позаурочних заходів);
  • Електронна презентація досвіду роботи Кузьмич Л.В.

Результативність:

  • переможці  районного  та  обласного  етапів  олімпіади  з  української  мови  та літератури;
  • переможці ІІ та ІІІ етапів Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;
  • переможці ІІ та ІІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;
  • переможці  обласного  етапу  Всеукраїнського  конкурсу  учнівських  науково-дослідницьких робіт МАН, секція «Мистецтвознавство», "Українська література";
  • переможець  районного  етапу  Всеукраїнського  конкурсу  учнівської  творчості, номінація «Література. Поезія».